header_image

2019 ga gode resultater

2019 var et spennende år for Hegnar Media. Med ny nettside i Finansavisen.no, økt satsing både på print og innen digitale medier mener salgsdirektør Gretha Nicolaysen at vi er godt rustet for 2020.

–         Det har skjedd mye i forbindelse med sammenslåingen av Hegnar.no og Finansavisen til Finansavisen.no. Det har vært en lang prosess, men det har vært spennende og givende. Omleggingen har gått over all forventning. Vi visste det ville ta tid å få leserne over på den nye siden, men vi øker stadig med antall unike brukere og selger mange abonnement.

Nicolaysen trekker også frem gode resultater for papiravisen og magasinene.

–         For oss var det et bra år på print. Vi beholdt annonseomsetningen i både Finansavisen og Kapital, i tillegg satser vi videre ved å øke frekvensen på PREMIUM.

På tvers av Hegnar Medias avdelinger produseres det nå mer innhold enn noensinne. På salgsavdelingen har Hegnar Brand Studio økt i både omsetning og antall saker. I tillegg kan vi nå tilby annonsører et større utvalg av annonsetyper i digitale kanaler.

–         Universet vårt utvider seg. Det satses i flere kanaler og gjør at våre kunder har flere muligheter, i tillegg til at leserne får et større utvalg av godt innhold. Det er et økt fokus på video og podcast, med TV-serien Vext, Morgenkaffen og den nye bilpodcasten Mil etter mil.

–         Med så mye positivt å bygge videre på er vi godt rustet for 2020. Vi kan hjelpe kunder med all produksjon og være gode støttespillere for dem i det kommende året, konkluderer Nicolaysen.