header_image

Annonsemuligheter i våre digitale kanaler

I 2020 har vi et økt fokus på video og podcast i Hegnar Media, dette gir flere annonsemuligheter for våre kunder.

I TV-serien Vext følger vi ti gründerselskaper på reisen mot å bli kåret til Norges neste Vext-selskap.  Som på Hegnar.no sender vi Økonominyhetene mandag til fredag og journalistene lager videoreportasjer som aldri før. Innen video tilbyr vi annonsemuligheter både på PreRoll, og MidRoll.

Med et splitter nytt podcast-studio på huset sender Hegnar Media nå podcastene Morgenkaffen, Økonominyhetene og den nye serien Mil etter mil fra lørdagsmagasinet Motor. Gjennom julen hadde Finansavisen en julepodcast hvor den mest populære episoden fikk over 9,5 tusen avspillinger, gjennomsnittet avspillinger på episoden lå på 5,5 tusen.

Podcast er en voksende plattform for annonsører. Enten dere vil sponse enkelte episoder, sponse hele serier eller være med å produsere en egen podcast kan vi hjelpe. Mulighetene er mange!

Ta kontakt med vår salgsavdeling, eller se hvilke annonsemuligheter som finnes hos oss i Hegnar Media. 

 mil etter mil