Her er et utvalg case fra Hegnar Media businesskanalen

Til finalen i Mediaprisen 2018!

GrøntPunkt

Vi hjalp Grønt Punkt Norge med å få norsk næringsliv til å ta ansvar og er igjen i finalen i den årlige prisutdelingen til Mediaforum, i kategorien Mediekanal.

Lorang By Zeno – en kundereise fra print til digitalt

Da skjortegründer Espen Engebretsen i Lorang by Zeno skulle finne en langsiktig partner for medieplassering, anbefalte en bransjekollega ham å kontakte Hegnar Media. Les mer her

Les om det prisvinnende caset Head start!

Danske Bank og Finansavisen klarte å nå ut til en veldig liten, men utrolig ekslusiv gruppe, på rekordtid.

Bleu de Chanel

Du kan også lese om det prisvinnende caset Bleu de Chanel, med Chanel og Finansavisen fra 2015.

Kapital hjelper Glava med å nå B2B-segmentet

Glava er et meget sterkt merkenavn i Norge mot privatmarkedet. De ønsker å bli med på vurdering i store businessprosjekter. Les mer her.

Norges mektigste forsprang

Ved å spille på det redaksjonelle innholdet i Kapital kan du oppnå meget høy stoppeffekt. Les mer her.

ALD, kundereferanse 

Les hva ALD sier om sin annonsering i Kapital.

 

Hegnar.no hjalp Gant med å lansere et nytt «sub-brand»

Gant har også hatt store kampanjer på hegnar.no og var blant de første til å prøve premiumformatet paralax.

IG, kundereferanse

Se hvorfor finansbedriften IG annonserer på hegnar.no, og ingen andre nettsteder her.

 

 

Solør - ønsket flere bedrifter, og fikk det!

Tre kommuner gikk sammen og ønsket seg flere bedrifter og innbyggere. Se hvordan vi løste oppgaven ved bruk av content i alle kanaler!