header_image

Kapital hjelper Glava med å nå B2B-segmentet

Glava er et meget sterkt merkenavn i Norge mot privatmarkedet. De ønsker å bli med på vurdering i store businessprosjekter.

Kapital hjelper Glava med å vise/bygge sin bredde mot B2B-markedet. Vi bruker RAM-tester for å se hvordan annonsene fungerer mot målgruppen. Testene bekrefter at leserne bruker god tid med Glava. Tid er en viktig faktor for fordypning og merkevarebygging. Glava-annonsene skaper interesse og bygger kunnskap om merkevaren i Kapital.

Kapitals egenskaper

Som næringslivsmagasin har Kapital egenskaper som egner seg ypperlig for merkevarebygging og fordyping. Leserne er i modus for å bruke godt med egentid for å lese nyttig økonomi- og næringslivsstoff. Kapital blir også tatt opp og lest ved flere anledninger, noe som gjør at din annonse kan bli sett flere ganger.

Les mer om Kapitals egenskaper her

Kapitals målgruppe

Med Kapital treffer du norsk næringsliv med toppledere i spissen. En målgruppe med stor påvirkningskraft og beslutningsmyndighet. De har stort nettverk og langt flere styreverv enn andre ledere.

Les mer om Kapitals målgruppe her