header_image

DSDS total takeover!

I samarbeid med Wavemaker og Hegnar Brand Studio hadde DFDS total takeover i Finansavisen onsdag 31. januar. Samtlige annonser i avisen var DFDS annonser, inkludert 3 contentartikler.

Finansavisen 31. januar ble dominert av en unik kampanje fra DFDS. De intensiverer kommunikasjonen mot konferansemarkedet, og fylte alle annonseplassene i avisen med både taktiske annonser og innhold produsert av Hegnar Brand Studio.
Vi synes det er gøy med kunder som virkelig vet å utnytte papiravisens overbevisende kraft, kombinert med godt digitalt innhold.

Kunden og mediebyrået ga oss en spennende utfordring!

ChristinaSørensenWavemaker

MEDIEBYRÅET

"Vi ønsket å gå inn i et større samarbeid med et medie som kunne hjelpe oss med å nå B2B-målgruppen til DFDS. Ved bruk av flere flater ønsker vi å oppnå høy gjennomslagskraft og synlighet blant Hegnars lesere. Valget falt på Finansavisen fordi vi opplevde at de var fleksible, og fordi de var villige til å strekke seg langt for å få til mye innenfor budsjettrammene".

- Christina Sørensen, Wavemaker

 

HEGNAR MEDIA 

Richard"Christina i Wavemaker kom til oss med en utfordring høsten 2017: DFDS ville gjøre en større kampanje, gjerne personalisert mot B2B beslutningstakere.

Vi diskuterte alt fra personlige aviser levert med bud, til en egen spesialutgave av avisen i et begrenset opplag.

Til slutt landet vi på løsningen som vi mente ga best pris og størst dekning: en fullstendig Take-over av avisen en dag. I tillegg trykker vi opp 15000 ekstra aviser som går ut adressert mot b2b beslutningstakere. Og digitalt vil kampanjen gå som native på Hegnar.no og på nyhetsbrev i Messenger og på e-post. I prosessen rundt selve innholdsbiten var kunde og byrå en drøm å jobbe med. Vi i Hegnar Brand Studio ble hørt på alt vi ønsket for å levere best mot våre lesere. Det innebar at produksjonsteamet selvsagt tok turen med båten selv, for å få en ekte historie med en personlig vri tilpasset leserne til Hegnar Media. Vi er sikre på at denne kampanjen vil stå ut og gi stor verdi for DFDS"

- Richard Kristoffersen, Hegnar Brand Studio

Her kan du se hvordan det så ut i avisen!

eller du kan lese contentartiklene på Hegnar.no