header_image

Hegnar Medias nye storsatsing nærmer seg!

2. september vil sammenslåingen av Hegnar.no og Finansavisen være komplett, og Finansavisen.no lanseres!

 

 

Under årets store arrangement, Investordagen 2019, kunne Jon Trygve Hegnar stolt vise fram hvordan den nye utgaven av Finansavisen.no vil se ut. Hvordan siden vil være laget for mobil først og hvordan leserne nå vil få det beste av to verdener. De daglige oppdateringene fra Hegnar.no og de store sakene fra Finansavisen.

Nye muligheter for annonsørene

Den nye storsatsingen vil bety nye muligheter for våre annonsører. Siden vil bli en standard 980 px, og nye annonseprodukter som hestesko, wallpaper og en welcome page vil bli tilgjengelig for annonsører.

– Det vil også bli en ny karriereportal og en boligsatsing. Vi lanserer også “Vext” som er vår satsing mot gründermiljøet, forteller annonsedirektør Gretha Nicolaysen.

– Håpet er at nye Finansavisen.no vil gi oss større kommersiell kraft og at våre annonsører vil dra nytte av dette. På den måten håper vi å være en attraktiv samarbeidspartner for annonsørene, påpeker hun.

Kontakt Gretha Nicolaysen om du vil vite mer!