header_image
Glad gjeng: Martine Nerland (Wavemaker), Wenche Selbo (Kapital), Richard Kristoffersen (Hegnar Brand Studio) og konfransier under Mediaforum, Jon Trygve Hegnar.

Bronse i Medieprisen 2018!

Vi hjalp Grønt Punkt Norge med å få norsk næringsliv til å ta ansvar. Kampanjen ble tildelt bronse på Mediaforum i kategorien mediekanal. I hard konkurranse med andre mediekanaler som event, youtube, digitalt med mer, seilte Kapital opp med det eneste printcaset i denne kategorien i årets prisutdeling. Vi takker Grønt Punkt, Wavemaker og Circus for samarbeidet!

 

 

 

"Det var kjempegøy å få utfordringen fra kunde og byrå, og vi snudde oss virkelig rundt for å levere" sier Richard Kristoffersen, leder av Hegnar Brand Studio.

-Resultatene vi fikk var over all forventning og viser at print fungerer. Kampanjen gikk også digitalt, men vi valgte å sende inn den delen som gikk på papirutgaven til Kapital. Kapital er magasinet i Norge som har lengst gjennomsnittlig lesetid og er en effektiv kanal mot norske ledere. Vi merker økt etterspørsel på content i trykte medier og våre tester viser at det er effektivt.

Ønsker du å vite mer om hva Hegnar Brand Studio kan gjøre? Kontakt Hegnar Brand Studio!