Kjære samarbeidspartnere!

Vi er alle i en ekstraordinær situasjon. I Hegnar Medias annonseavdeling har vi også omstilt oss og rigget oss med hjemmekontorer. Vi prater sammen på telefon og møtes på Google Hangout og er klare for å hjelpe dere, våre viktige samarbeidspartnere, i denne tiden! Vi vil yte alle den service og fleksibilitet som er nødvendig for at vi skal klare å holde hjulene i gang så godt som mulig. 

Som alle andre mediehus opplever også vi en eksplosiv trafikkøkning. Finansavisen.no har siste uke hatt all time high på sidevisninger og trafikk. Unike brukere er opp over 20% i uke 11 til 800.780 unike brukere. Nyhetsbehovet har aldri vært større i Norge og trafikktallene fortsetter å øke på alle enheter også denne uken. Distribusjon og trykk av papiravisen går foreløpig som normalt og det gjelder også trykk og produksjon av magasinene våre. Finansavisens papiravis økte forøvrig lesertallene kraftig ved siste rapportering (se egen sak i nyhetsmailen). 

takk vi oker

"Jeg er svært glad for og stolt over at antall lesere av Finansavisens papirutgave øker så kraftig som 15 prosent. Papiravisene er ikke døde", sier redaktør Trygve Hegnar i en kommentar. "I disse corona-tider øker også Finansavisen.no dramatisk, så jeg tror det er riktig å si at papir og digitalt kan vokse samtidig."
 

Samfunnsansvar

Vi er i en unntaksstilstand, og samtidig må vi alle holde hjulene i gang.
Vi tilbyr nå våre samarbeidspartnere / annonsører som tar et ekstra grep om samfunnsansvaret å kunne formidle dette meget kostnadseffektivt. Gjelder i første omgang frem til 3.april.

Tilbyr din bedrift gratis husleie, kurs, rådgivning eller bidrar på andre måter som dere ønsker å kommunisere til omverdenen, så vil vi gjøre vårt beste for å hjelpe. 

Ta kontakt med annonsedirektør Gretha Nicolaysen eller din faste kontaktperson hos oss, så forsøker vi sammen å finne en måte å formidle din bedrifts budskap på så rimelig som mulig / alternativt helt kostnadsfritt!

La oss sammen holde hjulene i gang - vi er klare til å formidle!