Kundehistorier

Certinas contentoppslag i vårt printmagasin Motor

Certina fortalte denne historien over fire sider i Motor på julaften, og oppnådde rekordresultater. 

Sammenlignet med basen, alle andre content-artikler testet gjennom RAM på print i Norge, skiller denne seg spesielt ut på flere områder.
- Høy oppmerksomhet / lesing av innholdet.
- Høy kjennskap til annonsøren.
- Høy relevans: «henvender seg til meg»
- Bygger merkevare ved at den påvirker positive følelser for annonsøren

Ikke minst høy action, og meget høy score på lesere som sier de vil lese slikt innhold igjen!

Ønsker du å vite mer om dette caset? Ta kontakt med Pia!

Vi hjelper Fronteer Solutions med sin produktlansering

Hegnar.no høsten 2016. Fronteer Solutions er første norske selskap som tilbyr et faktorfond. Dette er et fondsprodukt som i stor grad styres av data og vil være langt billigere enn aktiv forvaltning. De har en egen landingsside med stadig nye og oppdaterte saker.

Vi valgte content på Hegnar.no hovedsakelig fordi der treffer vi målgruppen med høy interesse og høyt kunnskapsnivå om finansrelaterte produkter. - Diana Peters, Head of Marketing Fronteer Solutions.

Vi skapte kø utenfor Howard Kjøkkenskriveri

Chef/Finansavisen 2015. Som annonsør i matmagasinet Chef opplevde Howard kø før åpningstid dagen etter utgivelse. Det som trigget det var en produktplassering av en eksklusiv østershanske og østerskniv.

Vi hjalp GANT med å lansere et nytt «sub-brand»

Klesmerket GANT har en sterk posisjon i Norge, og vinteren 2016 skulle en ny underkategori i kolleksjonen lanseres: Diamond G. For å skape kjennskap til det nye merket brukte GANT hegnar.no sine digitale flater for å nå ut til en målgruppe de ikke var sterke på fra før.

Les mer her