header_image
Norges mest attraktive målgruppe

Businesskanalen Hegnar Media

Businesskanalen Hegnar Media omfavner merkevarer som næringslivsmagasinet Kapital, Finansavisen og økonominettstedet Hegnar.no. Totalt utgjør dette en av Norges mest attraktive målgruppe.

Last ned brukerundersøkelsen av Businesskanalen Hegnar Media (PDF)

Toppledere

Det er slitsomt å være toppleder. Men det ser ikke ut til at slit skremmer. For de løper, sykler, går på ski og på treningsstudio mer enn andre, og er innom en sportsforretning eller tre. Der kjøper de mer og dyrere sportsutstyr enn alle andre. Oftere enn andre. De er mer opptatt av å holde seg i form enn andre. Så de spiser også mer vitaminer, korttilskudd og drikker mer energidrikk.



Løper fra møte til møte hele dagen. Og fortsetter å løpe etterpå.

De har ikke bedre tid, bare bedre klokker. Våre lesere kjører ikke omveier for å spare. De drar rett til butikkene der de vet de får det de er på jakt etter. Selv om de er dyrere. De kjenner verdien av tid, og kaster den ikke bort på å lete. Så når de ser noe de har lyst på, kjøper de.

De er toppledere. De kjøper mer – mye mer. Og de kjøper raskere og oftere enn resten av lederne i norsk næringsliv. De er ikke bare toppledere, de er toppforbrukere. De kjøper faktisk merkeklær oftere, dyrere og med lavere impulsterskel enn andre.

Lorang By Zeno – en kundereise fra print til digitalt

Da skjortegründer Espen Engebretsen i Lorang by Zeno skulle finne en langsiktig partner for medieplassering, anbefalte en bransjekollega ham å kontakte Hegnar Media.

Les mer her

Solør - ønsket flere bedrifter, og fikk det!

Tre kommuner gikk sammen og ønsket seg flere bedrifter og innbyggere. Se hvordan vi løste oppgaven ved bruk av content i alle kanaler!

Les mer her

Hvis du ønsker mer informasjon, eller et annonsetilbud er det bare å ta kontakt med en av våre rådgivere!

Businesskanalen

Businesskanalen Hegnar Media omfavner næringslivsmagasinet Kapital, dagsavisen Finansavisen og økonominettstedet Hegnar.no.
I Businesskanalen møter du økonomieliten, de som daglig setter seg inn i de siste finansnyhetene om morgenen,  følger med og oppdaterer seg på det absolutt siste økonominytt på nett i arbeidstiden og de som ønsker å bli underholdt av nyttig økonomi- og næringslivsstoff når de har egentid.