header_image
Gant brukte det nye og innovative dominans-formatet Paralax

Vi hjalp GANT med å lansere et nytt «sub-brand»

GANT skulle lansere sitt nye sub-brand Diamond-G og brukte både bannerannonsering og content på hegnar.no

Klesmerket GANT har en sterk posisjon i Norge, og vinteren 2016 skulle en ny underkategori i kolleksjonen lanseres: Diamond G. For å skape kjennskap til det nye merket brukte GANT hegnar.no sine digitale flater for å nå ut til en målgruppe de ikke var sterke på fra før. Løsningen ble tilstedeværelse samtidig som hegnar.no lanserte nye sider, ved å bruke det nye og innovative dominans-formatet: Paralax, i kombinasjon med native-artikler.

 

Gant brukte seg av native-artikler i kombinasjon med Paralax.

 

Slik fungerer dominans-formatet Paralax: 

Native ad's på Hegnar.no

Den beste form for native er når den er relevant for leserne. Vi har en tydelig målgruppe med tydelige interessefelt.

Les mer her

Andre kundehistorier fra Hegnar Agenda

Les mer her