header_image

PREMIUM øker antall utgivelser i 2020 

Finansavisens livsstilsmagasin, PREMIUM, er en suksess, og fra nyttår dobler vi antall utgivelser.  Som en del av den økte satsingen blir magasinet Finansavisen Sport & Fritid nå innlemmet i PREMIUM.

– Hver 14. dag skal vi servere leserne en pakke av luksus og livsstil-saker innenfor mote, mat & drikke, klokke, reise, design og nå også sport- og opplevelses-journalistikk. Vi ønsker å heve blikket og finne de gode historiene om de som velger å bruke sport og trening som rekreasjon, for å teste og sprenge egne grenser, og som en måte å oppleve nye deler av verden, forteller redaktør Marius Mørch Larsen.

– Vi ønsker ikke å avgrense oss for mye, men det er naturlig at vintersport, som rando, toppturer og langrenn får mye oppmerksomhet. Golf og tennis er også aktiviteter som våre lesere har sterk interesse for, og det skjer mye spennende der. Nordmenn er et aktivt folkeslag som også ønsker å bruke tid og penger på fritidsaktivitetene sine.

Siden lanseringen i 2017 har Finansavisen PREMIUM blitt et svært populært magasin, og både annonseavdelingen og redaksjonen har opplevd økt etterspørsel.

– Jeg hadde en idè om at det var et hull i det redaksjonelle Norge for denne type stoff, og er selvsagt glad over at det har vist seg å være riktig. Samtidig er det gøy å kunne bruke enda mer tid og innsats på det som er et satsningsområde for Finansavisen, både på papir og nett, konkluderer Larsen.

Vil du vite mer om annonsemulighetene i PREMIUM, ta kontakt med Pia!

marius-larsen