Våre contentprodukter

Content marketing handler om å skape engasjerende innhold som igjen skaper positive reaksjoner og gode følelser. Content er "pull-markedsføring" som formidler budskap leserne tar med seg. Content er spesielt bra hvis du ønsker å kommunisere mer komplekst innhold, men fungerer også effektivt hvis du trenger raske konverteringer. Vi kjører content på alle våre annonseflater.

Her er en oversikt over våre contentprodukter:

Native ad

Den beste form for native er når den er relevant for leserne. Vi har en tydelig målgruppe med tydelige interessefelt. Annonsen skal ikke forstyrre, men være en forlengelse av interessefeltet til leseren. Vår nativeløsning er det nærmeste man kan komme en ekte native ad. Den vil legge seg i den redaksjonelle flyten og gå nedover på forsiden i takt med at det publiseres nye nyhetssaker og den forsvinner ut av forsiden. 

Les mer om Native Ad's her 

 

Hegnar Agenda

Vår content-plattform Hegnar Agenda ligger på forsiden av Hegnar.no med ca. 1.900.000 ukentlige forsidevisninger. Hegnar Agenda beveger seg på forsiden gjennom uken. Her kan du plassere ditt innhold eller få det skreddersydd. Vi ønsker ikke saker som linkes rett ut til ekstern landingside. Innholdet er selvsagt tilpasset deling i sosiale medier. Vi jobber aktivt med å optimalisere innhold mot leserne.

Les mer om Hegnar Agenda her

 

Agenda abonnement

Dette produktet lar deg distribuere innhold som blogger, tekster og video, med 10% SOV på forsiden til Hegnar.no. Dette vil gi ca. 800.000 visninger i måneden. Her kan du lande på din egen dedikerte landingside hvor alle dine andre artiklene vises. Bakgrunnen er at mange bedrifter har eget innhold av høy kvalitet som hadde fortjent en bedre distribusjon. Vi anbefaler å oppdaterer innholdet normalt hver tredje uke.

Les mer om Agenda Abonnement her 

 

CHEF

CHEF er et magasin for den kvalitetsbevisste hjemmekokken. Hegnar Medias lesere består blant annet av hobbykokker som vil ha det beste og nyeste som finnes på markedet, samt at de er meget kvalitetsbevisste i sine valg av råvarer. De er storforbrukere av kvalitetsopplevelser. Magasinet vil bestå av artikler, annonsørbaserte artikler, produktplasseringer og tradisjonelle annonser. Magasinet er et innstikk til Finansavisen og kommer også som en digital utgave på Hegnar.no med ca. 8 mill. forsidevisninger.

Les mer om Chef her