InteriørMagasinet
Om InteriørMagasinet
InteriørMagasinet gir nyttige tips og ideer, og har tatt pulsen på skandinavisk hverdagsluksus i mer enn 26 år. InteriørMagasinet dekker interiør, hage, og mat, med en estetisk framstilling av unike boliger og hytter i Skandinavia. Hver utgave er sjeldent på mindre enn 180 sider, og som regel en god del mer. Med et høyt antall sider, holdes andelen annonser relativt lav - til fordel for annonsørene som får godoppmerksomhet.
Leserne er en kvalitetsbevisst målgruppe, som bruker magasinet aktivt til å orientere seg i nye innkjøp, enten det er tjenester og produkter relatert til boligen og hytta, eller ferie og mat. De betaler gjerne mer for kjente merker, og bruker mye tid og energi på shopping til boligen. Mer enn halvparten har planer om å pusse opp, og de har et generelt høyere forbruk på møbler, ferie og mat i forhold til befolkningen i snitt.
Annonsørene i InteriørMagasinet melder om et svært godt år med høyere omsetning enn før. De forventer at denne trenden fortsetter i 2021.